آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من وقاصدک.......... 
زندگی مثه یه خاطره اس....
دفتری که مهم نیس چند برگه....فقط مهم اینه که برگاش پرشه....
صفحه ها راوی زندگی ما هستن
پس صفحه هایی رو که میتونن طلایی باشن سیاه وخط خطی نکن
فراموش نکن پس از هر نقطه سرخطی هم وجود داره..
گاه دلتنگ میشوم... 
دلتنگتر از همه...... 
گوشه ای می نشینم و حسرتها را مرور میکنم .... 
نمیدانم کدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم که 
دلتنگترینم؟؟؟؟

امشب قشنگترین شب زندگیمه قاصدک....میرم کنار ساحل رویاهام....روی ماسه های داغ خاطره هام میشینم سردی و سنگینی قطره های بارون رو روی پلکام حس میکنم
تو عالم رویام به تو فکر میکنم....همیشه همدم تنهایهام بودی.....انگار تو این شب بلنددل توهم گرفته قاصدک؟
قاصدکم گفت:پیراهن جدایت بر قامتم گشاد است...خودم را به هزار راه میزنم....به هزار کوچه.....به هزار در......نکند یاد آغوشت در چشمانم حلقه زند......
به قاصدک گفتم:گفته بودی دلتنگیهایم راباتو قسمت کنم....
میگفتی قاصدکها گوش شنوادارند.....
غم هایم را در گوشت زمزمه کنم تا آن را به باد بسپاری........
قاصدکم گفت:خیلی سخته که بین این همه آدم کسی نباشه که که کنج دل خسته اتو ببینه...مجبور بشی یه گوشه بشینی وتنهایت رو رج بزنی....
فرض کن تا بینهایت باتو همراه و همرازهستم وتا ناکجاآباد باتو سفر میکنم....میدونم دیگه اون آرامشو نداری....صبر دلت از حدگذشته.....پس بیا با من همسفر شو....بیا بال خسته ی من شو....تنها نرو ....تنهانمون ....من باتو هستم........
منوقاصدک دیگه تنها نبودیم...زیرنورمهتاب نشسته بودیم...توخلوت ساکت شب به بلندترین شب سال فکرمیکردیم....به قاصدکم گفتم:همه ی آن حرفهایی که نگاه تو به لب میاره....من اینجامینویسم....پس خیلی میان دلتنگیهای من وعاشقانه های تو فرقی نیست...
کاش آنها که این حرفهای مرا میخواندند.....برای یک بارهم که شده....چشم های تورا می دیدند...........
*******درپناه خالق یاس سپیدمهربان وشکیباباشید********

 


 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:31---10 اسفند 1390
امیدوارم هرچی دلتنگی داری تو همین سال ترکشون کنی وسال آینده بیشتراز شادیهاتون واسمون بنویسین،خانوم گلپاسخ :در دل ، دردیست از تو پنهان که مپرس / تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس با این همه حال و در چنین تنگدلی / جا کرده محبت تو چندان که مپرس...مرسی محمد جان بهترینها رو برات آرزومندم....موفق باشی یاحق

رها
ساعت14:22---9 اسفند 1390
ای صميمی ای دوست , گاه و بيگاه لب پنجره خاطره ام ميايی . ای قديمی ای خوب , تو مرا ياد کنی يا نکنی من به يادت هستم....

آرزويم همه سر سبزی توستپاسخ:سلام عزیزم بهترینهارونبایددید....نبایدیادکرد بایدآنهارامیان قلب خوداحساس کرد


سجاد
ساعت13:50---9 اسفند 1390
سلام خیلی وقته که به من سر نزدی

اگه بیای خوشحالم میکنیپاسخ:سلام سجادخوبم همیشه نگاهی رو باورکن که اگه ازش دورشدی به انتظارت بمونه....ممنون از اینهمه صبوری...ببخش اگه گاهی بانیومدنم باعث رنجش خاطره مهربونت میشم....قول میدم تو این سال جدید اگه خدامجال زندگی بهم دادبتونم اینهمه صبوری رو جبران کنم مهربون....همیشه به یادتم وبهت سر میزنم البته باکمی تاخیر...لحظه هات پراز آرامش


داداش ایلیا
ساعت14:51---8 اسفند 1390
سلام



قاصدک یار تنهای خوداست ...که هر دم بادی وزان سیر میدهد او را تا ناکجا ابد یک ابادی ... و رودخانه ای مسیرش را گاه بر خلاف باد عوض میکند . چشمهای قاصدک را در حسرت ماندن خواهی دید که تو را می نگرند که هنوز مانده ای بر چمنزار زندگی ..گوشهای قاصدک شنیدن را از یاد برده وخود گوشی می جوید تا فریاد این اشوب و حسرت ماندنش را بشنود .... چه حیف شد همه راز را با قاصدک در میانم گذاشتیم ...او اینک رفتنی دیگر را برای نبودن در پس هجرتی و غروبی سروده است و رازهای همرازیم را با خود به سرزمینی دور خواهد برد ... من مانده ام با یک کتاب دوری ..بایک مثنوی خاطره های نانوشته بر زبان و با یک عالمه تاریکی کوچه پس کوچه های دفتر سفید نقاشیم...



ایلیاپاسخ:سلام چه روزگار عجیبیست که ما به دوستت دارم هم تاریخ مصرف زده ایم.... عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود من و تیر چراغ برق، دردمان یکی است؛ شب که می شود سرمان تاریک، دلمان پرنور ... صبح که می شود سرمان سنگین، دلمان خاموش حالا توهم به جم ما پیوستی "من وتو وتیرچراغ برق دردمان یکی است؛ شب که می شود سرمان تاریک، دلمان پرنور ... صبح که می شود سرمان سنگین، دلمان خاموش""لحظه هات پراز آرامش داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:22 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 805
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 1030
بازدید ماه : 1021
بازدید کل : 71702
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush